Sjukling

Idag när jag vaknade mådde jag inte alls bra, var kallsvettig, hade ont i huvudet och mådde illa.
Tog tempen direkt och den låg på låga 35,8º men ja, jag vet att jag brukar ligga lågt i vanliga fall också.

Men tog mig till jobbet ändå för ingen annan kunde ju ta det, jag skulle jobba dubbelpass i bageriet.

Jag tog mig dit men kände direkt illa jag mådde, vad några gånger jag trodde jag skulle spy men blev aldrig.
Så sa till direkt att jag behövde gå hem så fort som möjligt, men eftersom alla avdelsnings chefer inte är där så tidigt så fick jag snällt vänta tills dom hade kommit (typ efter 1timme).

Det fanns egentligen ingen som kunde ta det - men vår underbara Bageri chef (även frysansvarig) ställde upp och hoppade in. Så fick dom fixa någon till frysen! Jisses vad guld värd han var då!!

Andra gången jag sjukat mig på jobbet - PÅ 4 ÅR!!



Hann knappt hem innan jag somnade..

När jag vaknade hälde jag i mig två glas Nyponsoppa ♥.
Illamåendet sov jag bort men huvudvärken har kommit och gått hela dagen. Men jobba imorgon ska jag försöka.





Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Nämen stumpan :(

Krya på dig som fan! Hoppas du mår bättre imorgon!

2012-02-29 @ 21:22:34
URL: http://lilija.com
Postat av: Linda ♥

Krya på dig och hoppas att det bara är en snabb dipp.. att du är frisk och känner dig som vanligt imorgon!

2012-02-29 @ 21:30:05
URL: http://favoritplatsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback