VHS minnen

Var hemma hos min pappa en sväng igår, blev lite lunch och en runda med bilen.
Satt och kollade igenom ett skåp hos honom, där hittade jag massa gamla VHS filmer.


Antingen jag eller syrran som skrivit detta - haha Hot Shuts!

Ibland saknar jag VHS, inte att behöva spola tillbaka osv. men hade alltid skoj när man skulle spela in.
Hittade även ett band som det stod ZTV Sannes på. Det är alltså ett band där jag suttit och spelat in olika musikvideos som jag gillade när jag var liten. Vet att låten Lemon tree med Fools Garden är med, haha.






Kommentarer
Postat av: Linda ♥

Haha.. såååå längesedan. Men håller verkligen med dig. Visst kan man sakna VHS ibland. Det var lite charmigt med att spela fram och tillbaka och att filmen blev lite flimmrig i hörnen efter ett tag när man tittat många gånger på den. sakna

2012-02-26 @ 21:25:00
URL: http://favoritplatsen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag har ett par kartonger på vinden med bara VHS-filmer. Både hemmainspelade och Disney. Jag får spara och visa mina framtida barnbarn dem - att det fanns stooooora kasettband (måste förklara kasettband också för dem) som man såg film från.

*börjar känna mig gammal*

2012-02-26 @ 22:40:22
URL: http://frisali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback