Ricinoljan inhandlad



Jag och My gick in på Apoteket igår. Jag går fram till första person som jobbar där och ber om Ricinolja.
Hon går och hämtar det och kommer till bara och ser lite skeptisk ut..

Tjejen: - ehm.. Vad ska du ha det till?
Jag: - hm.. Till magen..
Tjejen: - Okej, ja jag måste fråga för det är många unga tjejer som börjat använda det i håret.
Jag och My: - I håret?!?

Tjejen: - Men det finns andra nyare medel om du har problem med magen!
Jag: - Nä tack, hört att ricin ska vara bra så tar gärna de.

Vi går ut ifrån apoketek och börjar skratta - Vad ska jag ha det till?
Jo juste - Håret!!



Förlåt tjejen på Apoteket, jag ljög för jag trodde att du inte skulle låta mig köpa det om jag sa sanningen.


Iaf blev tipsad av Syrran att man kunde ta det i håret för det skulle växa fortare,
i vanliga fall växer håret ca 1cm i månaden men när man använder detta kan det växa mellan 3-5cm i månaden.

Läste även att man kan ta det på Ögonfransarna så dom växer mer :)

Aja får väl göra ett expriment - Risken finns att jag sitter här skallig och utan ögonfransar om en månad (hoppas inte)




Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin-Sara

Ta det försiktigt om du ska ha det på ögonfransarna för man ska akta att få det i ögonen.

Jag har använt ricinolja i håret ett tag nu och det syns skillnad både på längden och på "glansigheten" :)

2012-01-24 @ 12:58:55
URL: http://fruvit.bloggo.nu
Postat av: L I L I J A

Hahah :)

2012-01-24 @ 13:25:21
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback