Storleks kaos!

Gick ner på KappAhl i Torsdags och köpte ett par blåa byxor.
Tog min vanliga storlek och som vanligt provade jag dem Inte!

Kom hem och provade byxorna, fick på dem men kunde inte knäppa dem. Suck!!

Så på fredagen gick jag ner och bytte till en storlek större och provade när jag kom hem.

SUCK!!!

Passade inte heller - Hur fan kan de inte passa när jag bytte upp en storlek.
Sorry alla KappAhl älskare men det är ofta dom hade väldigt konstiga storlekar.



Tycker det är snyggt med färg på byxorna, men dessa kunde jag inte ens sätta mig ner i Fast jag bytte upp mig en storlek!!




Kommentarer
Postat av: Linda ❤

Märkligt. Och så skumt att storlekarna skiljer sig så även i samma butik. Hmmm...

Grymt snyggt med färgade byxor! Du klär sjukt bra i den blåa färgen! Snygging

2012-03-20 @ 15:40:48
URL: http://favoritplatsen.blogg.se/
Postat av: Stina

Du börjar väl bli rund om magen... ;)

2012-03-25 @ 03:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback