BVC och familjemys

Idag var första besöket på BVC.
Allt såg bra ut, sonen var uppe över sin födelsevikt igen.

Efteråt åkte vi hem till mamma för att träffa syrran, hennes dotter, morfar och hans fru.
Blev god lunch och god efterrätt.

Vägde mig och såg att jag gått ner alla graviditets kilo + mer :)
Snacka om att jag blev glad!
Så mycket kakor och godis som vi ätit de senaste dagarna när alla stor och hälsat på..
Trodde absolut att jag skulle gått upp o vikt!

Lillkillen har haft en del magknip ikväll så börjat lite med magmassage. Usch vad man känner sig hjälplös när han skriker. När man ser på honom att det gör så ont :/ Bara att bita ihop och försöka "hjälpa" honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback