Gravvis v 40 (39+4)

 
 
Finns inte så mycket att skriva nu - förutom att vi längtar efter att bebisen kommer ut.
Och att min mage fått annorlunda form, den har fått en "topp" mitt på tycker jag.
 
Tänkte även dela med mig om alla graviditets symptom / problem jag haft under graviditeten.
 
♥ Illamående (fr v10 till v 20-24 nått)
♥ Avdomnande händer och kramp i vaderna (fr v20 till typ v29)
♥ Kramp i ljumskarna (fr v38 och fortfarande)
♥ Tutt-läckage (fr v21 och fortfarande)
 

Vissa kvinnor får speciella cravings under sina graviditeter.
Jag har väl inte haft något speciellt som jag känner att jag varit TVUNGEN att ha,
men har väl 3 saker jag varit mer glad i än vanligt: 
 
♥ Burk läsk (endast Pepsi Max eller Coca cola zero och kalla måste de vara)
♥ Isvatten
♥ Fishherman halstabletter med mintsmak (gillar att knapra på dom, ej suga)
 
Om någon undrar något annat så är de bara att fråga :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback