v 36 (v35+1)

Nu är det 4 veckor och 6 dagar kvar till BF.
Man märker på sambon att han börjar bli lite nervös ;)
Svårt att förstå att snart är vår bebis här med oss, att vi har en liten människa här hemma.
 
Såklart vet man ju om att vi skulle komma till detta stadie men det har kommit så snabbt..
och visst blir man nervös och extremt glad.
 
Vi är ju nära Mål nu..
Vi startade i början av februari och helt plötsligt är de september och bara en månad kvar.
 
Det börjar bli jobbigare att vara gravid nu - det är tugnt och de stramar lite var som.
Jag sover bättre än för några veckor sedan men kan nog bero mycket på värmen.
Den har ju avtagit en del och jag kan använda täcke igen :)
 
Bilderna nedanför är tagna för 10 min sedan, kom ju på att jag har stativ till kameran så testade de.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback