130430 - prommis

Precis hemkommen från en timmes promenad.
Inte nöjd med tempot på promenaden men absolut nöjd överlag :)
Bättre än att bara suttit på rumpan (som jag annars hade gjort)

Tog en sväng på en slinga här i stan, backe upp och backe ner några gånger med barnvagnen så var flåset uppe. Det är jag nöjd med, behövde inte gå slingan egentligen (den tillhör inte "min runda" men såg en backe och tvekade inte - den ska jag uppför!!

Tycker de är läskigt att gå på sådana slingor där det är knappt något folk + massa buskar. Rädd för att någon ska dumpat ett lik eller nått, man har ju många gånger läst
'Död man funnen av vandrare' eller 'Död funnen i skogen'

Ihh eller att man stöter på någon som vill en illa.

Men idag gick de bra :)
Nu dusch och sen ta de lite lugnt.
Korvgrillning ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback