130127 - svårt att svara

Har fått en del anonyma kommentarer på bloggen med frågor. Det är "svårt" för mig att svara er/dig utan får skriv svaret i ett inlägg då. Ni får jätte gärna skriva iaf namn så jag kan svara just Dig :)

Fick en fråga om de var användbart med ett babynest.

Svar: Köper man de ute kan de gå på upp mot 900:- och de hade jag aldrig betalat. Men orkar man sy ett själv eller (som jag) köpte av en bekant som syr sådana så absolut. Perfekt för du kan lägga den överallt när han/hon är trött. Ta med den när man ska på kalas eller är bortbjudna är de kanon att ha med, lägga i soffan/golvet eller sängen så barnet inte rullar iväg.

Vi köpte en sådan ställning som man kan ha över, så slipper man köpa ett babygym också. Och den ställningen kan man ju också sätta/ha med vart som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback