130314 - tack för denna tiden

Idag fick jag nog med lchf.
Tycker de känns enformigt och min motivation är i botten.

Visst är maten väldigt god men känns älskar enformigt och jag är så trött på frukostarna. Ätit ägg och bacon i 4 dagar nu till frukost.

Visst har jag gått ner 3,3kg på 16 dagar så de är bra men idag vägde jag mig och gått upp 0,3kg sedan i måndags.

Jag vet att det är dumt att väga sig - mäta sig är väl bäst men detta fick mig sjukt omotiverad!

Så jag skippar detta, vill kunna äta normalt. Men jag kommer absolut dra ner på kolhydrater & onödigt socker.

+ nu när våren kommer så blir det med promenader.

Idag blev de tacos till middag :) and I love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback