Vi träffas snart

Snart bara 5 veckor kvar.
Och jag ser fram mot de mer och mer, mycket för att se vad de är för liten person och för att de börjar bli tungt att vara gravid nu.
Hade fått ut bebis sedan nu, men krävs några veckor till för h*n att tjocka till sig mer :)

Ingen kramp eller avdomnade händer på ett tag nu (peppar peppar) Men sover inte så bra ändå, vaknar upp genom svettig och när jag väl ska resa mig upp morgonen är jag stel och öm i hela kroppen. Tror min farfar på 90+ är smidigare än mig just nu, hehe.

Som sagt - vi (och våra familjer) längtar efter att få träffa bebisen snart.



Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Jag meeed!

2012-09-04 @ 17:27:06
URL: http://lilija.com
Postat av: Jenny Fransson

Du e så vacker:)

2012-09-05 @ 07:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback