Julafton

JULAFTON,
Julkänslan är sådär, men de kommer nog.
Sticker om 5 min till skatteberga och firar där. Var inte allt sugen på det innan men tror de kan bli riktigt kul. Är nöjd med alla julklappar jag ska ge, tror alla kommer vara nöjda.

Kör grå tunika, svarta leggins och gråa knästrumpor idag, inget rött alls på mig men det kvittar. Är bekväm med detta jag har på mig. Ser fram mot vad kvällen har att ge. Ser fram mot Kalle och köttbullarna.

God jul allihopa
hoppas er jul blir minnesvärd.



Kommentarer
Postat av: Mamsing

Tyckte att vi hade en fin jul - om än lång.

Tusen tack igen för klapparna. Jag använde den turkosa sjalen idag när vi var ute o gick. Varm o skön.

Hoppas du har det gott i Höör.

Kramar

2008-12-25 @ 17:02:38
URL: http://frisali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback