header

Suttit nu ett tag och försökt att få ordning på min header,
men den vill inte allt, försökt lite olika men den vill inte.
Aja, de kommer väl.

Idag har vi snackat den del om sex och könssjukdomar i skolan.
Har ett tema nu 2 veckor som heter Sex, drugs and rock'n'roll.
Det verkar okej, kanske inte de roligaste vi haft men ett skönt avsluta-tema.
Imorgon är det exakt 2 veckor tills vi slutar.
Ska bli skönt, få sommarlov, men ändå sommarjobba. Tjäna pengar som fan.

På torsdag blir det siesta med Raffa och Linda. Ska bli kul,
första gången för mig, så jag hoppas de blir kul.
Kan ju hoppas att man träffar på någon man känner.
Ska se Adam Tensta och Håkan Hellström, de är de ända bestämda.

Ska kolla på Scrubs nu, älskar de.
Man skrattar alltid när man ser på de, funderar på att köpa boxarna.
Vill köpa Desperat housewives och Gossip Girl.
xoxo :)

image11
vill ha sommar nu,

image12

Kommentarer
Postat av: Granberg

aaah jag vill också till siesta, men har inte råd :(

2008-05-28 @ 10:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback