Shake

Sitter och dricker min shake nu, pallade inte göra någon frukost idag så fick bli en shake.
Vägde mig i morse, gått ner 1-1½ kg sedan vi kom hem från kroatien. Där gick jag upp 2kg.
Så, då är det bara 15kg kvar.

Om jag ska hålla mitt avtal med Åsa så ska jag tappa 2kg tills på Lördag,
men det känns ganska omöjligt. Men, värt att försöka.
Ska gå så mycket som möjligt och äta så bra som möjligt så ska jag nog komma en liten bit iaf.

Har körlektion idag kl 15.50, dubbel.
Ska ringa och boka tid till Teori uppskriv. i dag. Vill ha mitt körkort innan sommaren.
Jag ska klara det, jag måste klara det.

image4

Kommentarer
Postat av: jenny

Ha en bra dag!

2008-05-19 @ 06:39:56
URL: http://www.caniche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback