Blir gnu på de

Vissa människor är väldigt falska, är trevliga mot en men sedan går och snackar massa om en till andra. Fult gjort! Just nu menar jag en person, och denna personen har grävt sin egen grav när de gäller vår vänskap. Tror aldrig den personen kommer upp ur den graven utan förblir den dåliga relationen som vi har idag. Eller iaf som jag har till den, personen i frågan gör mkt för att vi ska bli vänner, men vissa skepp kommer bara ett antal ggr, sedan finns de inga fler chanser. Så är de i detta fallet!

Håller med Lindan är hon skrev i sin blogg om hur jobbigt de är när folk bara snackar om sig själv, märkt att jag har vissa sådana i min omgivning. Man blir så trött på de när dom vänder allt det de säger till något om dem själva. Jovisst ibland behöver man prata ut men inte alltid om sig själv.
 

Jag med kameran och min kines-man hill höger


Kommentarer
Postat av: Mamsing

Du fick till det med bilderna. :)



Det är jobbigt med folk som aldrig lyssnar

mer än till sin egen röst. Man skippar dom ganska så snabbt.



Give and take. Världens bästa talesätt!!

Kram.

2008-11-23 @ 22:38:22
Postat av: Des

Usch.. tradigt sånt där! Håller med modern din :) puss o kram sanni!

2008-11-23 @ 23:21:11
URL: http://dsomidessan.blogg.se/
Postat av: Linda

Eller hur. Man blir fan gråhårig i förtid av sådana personer. Man orkar inte med det i längden. Man håller på att spy på dom. Isch. Att dom själva inte förstår?



O du.. söt kina-man där! Är han singel? :P

2008-11-24 @ 16:05:24
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: mia

2008-11-24 @ 16:07:31
URL: http://iammia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback