En liten låda

Ibland undiviker man människor som man har en uppfattning, känsla eller tycke om.
Och ibland är de tvärtom, personer undviker en.

För ett tag sedan träffade jag en person som jag hade en uppfattning om, en uppfattnign som jag ville utforska, men det ville inte personen ifråga. Men vi sågs!

Härligt!

Nu är min bild klar,
Jag kan stoppa denna person, i en liten låda och lägga in den i garderoben,
tillsammans med alla uppfattningar och känslor.

Visst är de skönt att få saker bekräftade?
Få svar på sina frågetecken.


Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt ändå. då vet man att man gjort vad man kunnat. Att det inte kunde göras mer. Att det är avklarat! Bra gjort. Man har ju hela garderoben full med sådana små lådor kännsd et som!

2009-04-17 @ 17:58:37
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback