Att göra lista

Läser boken Innan jag dör
Jätte bra, handlar om en tjej som är 16 som har fått leukemi, som inte har så lång tid kvar att leva. Hon bestämmer sig för att skriva en lista över saker som hon vill göra innan hon dör.

Jag har kommit så långt att hon har genomfört 4 av sina saker och är på gång in på den 5.te. Hitintills har de varit såhär;
1. Ha sex
2. Testa Droger
3. Bara säga JA en hel dag
4. Bryta mot lagen

Undrar vad nästa blir och hur lång lista hon har.
Men kanske borde ha en sådan lista, fast ändå inte. Kanske om man är i den situationen hon är i. Själv har jag skrivit en 1års plan, den innehåller saker jag ska göra inom året 2009. Gjorde en likadan förra året och bockade av 9 av 11. Så tror jag kan klara de detta året också.

Ska berätta senare vad min 2009 lista innehåller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback