Tips för strump-lös sommar

Jag älskar att gå barfota i skor på sommaren
(iofs kanske för man inte kan ha strumpor i de skorna jag använder)

Dock finns det vissa nackdelar,
- Doften!
Även om man aldrig annars har fotsvett,
kan det komma fram vid denna tiden.

Så nu delar jag med mig av denna underbara produkt.



Den är inhandlad på Scorett, 70kr för 6 par.
Man tar ut den, delar på sulorna, klipper dem efter skon sen lever livet!
Hur enkelt som helst och dom doftar - Underbart!



Detta är mina favorit skor - ever! (H&M 99kr)
Men dom har en tendens att börja lukta.
Köpte nya skor idag, så slängde i ett par sulor direkt.

Tyvärr håller dem nog bara 2-4 veckor.
Men lätt att jag betalar 70kr då och då,
för att kunna slippa strumpor i dessa skor :)

Kommentarer
Postat av: EastWestCoast

Hej!



Skulle vilja komma i kontakt med dig ang en liten kampanj för nelly.com på Prins Bernhard i Malmö nu på tisdag.



Ring eller maila mig snarast på 0733-766798 eller [email protected] om det verkar intressant!



Hälsningar,

Linda

EastWestCoast

[email protected]

2010-07-02 @ 15:28:39
Postat av: Alicia

Vad smart! Det måste jag prova!!

2010-07-12 @ 16:30:41
URL: http://blakelivelysstil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback