En inblick i vårat nya hem

Nu är vi klara med renoveringen,
Såhär ser mitt lilla tillhåll ut, eftersom jag inte har ett skrivbord får jag ha soffan för mig själv.
Eller iaf detta arbstödet ni ser, där sitter och smider planer.

Hoppas att i framtiden kunna ha en super vacker Camilla Linskog tavla på väggen ovanför mig.


(fick en kommentar av Camilla Lindskog i mitt förra inlägg, så kul för tänkte nämna hennes konst nu ikväll)

Såhär har köket blivit ganska vitt men det älskar jag.
Då kan man sätta till massa färgglada saker ..



Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Naajs!

2011-02-28 @ 20:36:48
URL: http://lilija.com
Postat av: Mammi

Jag tänker komma och titta på det imorgon. :)



Jag hoppas verkligen att du kan hitta en fin

Camilla Lindskog-tavla, i lite lila toner.Jag

vill också köpa mig en till. Vill ha en över

skänken. Vi får slå våra kloka huvuden ihopa och

köra upp till henne och kolla vad hon har att

erbjuda. :)

Kram

2011-02-28 @ 21:54:20
URL: http://frisali.blogspot.se
Postat av: camilla lindskog

Ni är hjärtligt välkomna och sanne gillar du lila så har jag kanske något du gillar!



Mvh



Camilla

2011-03-03 @ 09:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback