33 hela veckor

Idag är det exakt 7 veckor kvar till BF.
Det har varit jobbigt att sova inatt - inte p.g.a värmen utan p.g.a att jag varit öm i magen.
Varje gång jag skulle vända mig kändes som en evighets process ,
fick joxa mig över till andra sidan sakta men säkert och de stramade lite överallt när jag gjorde de.

Vi fick reda på igår, på ul, att bebisen väger nu ca 2,3-2,4kg och ligger med huvudet neråt.

Kan nog inte riktigt förstå att om förhoppningsvis 7 veckor sitter vi där med vårt knyte i famnen och då är vi de stoltaste föräldrarna i världen.


Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Naaw! Känns det mycket tungt nu annars?

2012-08-23 @ 11:37:54
URL: http://lilija.com
Postat av: Mamma

Såååå mysigt det ska bli när "räkan" äntligen anländer. ♥

2012-08-23 @ 12:16:11
Postat av: Nadja

Vilken sjuk känsla det måste vara

2012-08-26 @ 22:47:23
URL: http://nayjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback