Gravvis vecka 25

 
Magen börjar få bättre form nu, innan tycker jag den sett väldigt konstig ut
+ man visste inte om de var fet-mage eller gravid-mage.
Men denna veckan har folk börjar kommentera att det ser ut som bebismage :)

Jag mår bättre nu än innan, inte lika känslig för dofter och blir inte lätt äcklad längre.
Införskaffade mig snygga Korall färgade mamma chinos i veckan som jag trivs super i,
vet inte varför men känner mig snyggare nu - kan vara för att jag nu mer har bebismage!
 
Bebis har börjat röra sig mer och man känner tydligare knuffar i magen.
Knuffarna har även förflyttat sig runt i magen, innan kände jag de bara i nedre delen av magen
(mens-magen, alla tjejer känner nog igen vart jag menar då)
 
Men nu känner jag det vid naveln, uppe under revbenen och lite överallt :)
Jag ♥ alla form utav livstecken nu.
 
Tyvärr har sambon inte kännt av knuffarna än, men tar nog inte många dagar till innan det blir.
För visst har vår bebis blivit mer aktiv där inne.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

♥ Älskar bebisen ♥

2012-07-02 @ 13:12:24
Postat av: Emelie

Men åh va mysigt! Saknar min bebismage! (tror stenhårt på att de lämnade kvar någon där inne dock med tanke på magens storlek)Jag trivdes så ofantligt bra med att vara gravid. Har aldrig länt mig så vacker som då!

Nu tänker jag vara sådär dryg ochcsäga åt dig att njuta!! ;D njuuuut!

Du har så mycket härligt framför dig! :)

2012-07-09 @ 17:41:52
URL: http://Www.busamedemla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback