130429 - energitjuven

Det är väldigt få personer jag tycker väldigt illa om.
Men det finns en jag avskyr, det vänder sig i magen på mig när jag ser h*n så varit nära att spy några gånger.

Jag vill inte lägga energi på denna personen för de är den verkligen inte värd! Men kan inte låta bli att hata h*n.

Försöker ignorera, men när personen går förbi en på stan vill jag bara packa ihop allt i lägenheten och flytta för att slipp se dennes tryne, men h*n får inte 'vinna'.

Hur släpper man ilskan mot en person?
Jag vill absolut inte ha som mål att älska denna människa, men att kunna ignorera, inte störas, inte låta de ta onödig tid och framförallt energi från mitt liv?!

Hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback