130630

Idag har jag haft huvudvärk hela dagen.
Trots 3st 500g Alvedon släpper de inte.. och måste erkänna att de är sjukt påfrestande att försöka roa en bebis med jobbig huvudvärk.

Idag är en sådan dag jag hade velat gå och jobba istället och låta J stanna hemma. Ibland önskar jag att man kunde varandras jobb & att man hade fått hoppa in om den ena var kass eller så :P

Iofs jobbar sambon inom handel och de har jag själv också gjort i 4,5 år men dock inte inom samma så :P

Förresten så måste jag verkligen börja söka jobb på iaf halvtid. Så fort jag får tid måste jag sätta mig ner eller ge mig ut och lämna cv. J måste ju också få en chans att vara hemma med V :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback