130329 - In tattoo mode

Varit sugen ett tag på att skaffa ny tatuering.
Har idag två text tatueringar och en bild/symbol.

Här nedan visar jag lite inspo på tatueringar jag gillar. Sugen på alla fyra, men inte exakt utseende och plats.

1. Svala - tycker dessa svalor är så snygga. Hade jag haft platt och smal magen hade jag satt en på var höft typ. Eller nederdelen av magen (ja jag vet att de är sjukt vanligt men det är också väldigt snyggt)

2. Sugarskull - aldrig gillat dödskallar förr men många sugarskulls är snygga. Skulle nog kunna tänka mig en 'mjukare' på vristen.

3. Maskros - när blombladen 'vissnat' är den så skör. Liksom livet, väldigt skört!

4. Text - ännu med text! Gillar text som ni kanske märker, skulle vilja ha en text runt handleden men rädd för att de ska flyta ihop/se bladdrigt ut.


(Bilder lånade från weheartit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback