Jag ger inte upp

Tyvärr ger jag upp men ändå inte. 
Jag ger upp dieter efter ett tag men ändå ger jag inte upp utan fortsätter leta efter 'mitt sätt'. Idag köpte jag 6 månader hos ShapeUp appen, man får en dags ranson av kalorier för att kunna gå ner ca 0.5-1 kg i veckan. Sen skriver man i vad man äter osv. 

Tänkte egentligen börjat på viktväktarna men startavgift+3månader blev 800kr!! 
Ikke sa Nicke, för en mamma-peng-lön funkar de ej. Med ShapeUp blev det 179kr för 6 månader. Helt ok! Och enligt appen (om jag sköter mig) skall jag nå min önskevikt om ca 21 veckor.. 

Idag (eller ja, igår eftersom kl är över 00) har jag unnat mig två bitar Marabou men ändå inte kommit upp i kalorierna. Dock haft en ganska tråkig frukost och lunch (lunch se bild) 


Nya smala tag imorgon! Skall även mäta mig då tänkte jag. 



Kommentarer
Postat av: Jenny Fransson

Sanne, bli medveten om dina val och hur de påverkar dig långsiktigt. Är det värt det för stunden?? Fine! Då får du ta det. Motivationen har du själv, du ska bara göra det som känns rätt för dig.
Många bäckar små...blir väldigt mycket snart.

2013-11-26 @ 07:18:54
Postat av: Anonym

Rör på dig istället!

2013-11-26 @ 12:51:09
Postat av: Jenny Fransson

Och som föregående person, RÖR PÅ DIG!!! ge tusan i bilen i stan, cykla eller gå, det kräver lite mer planering kanske men det är så mkt bättre.

2013-11-28 @ 07:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback