Gammalmodig eller bara 'normal'

Jag reagerar stark på alla dessa lättklädda kändisar. 
Varför i hela världen måste de ha tuttarna hängandes ute hela tiden? 
Eller ha så pass genomskinliga kläder så att man nästan ser allt?? 

Jag mår så dåligt över att de har massor av unga fans som ser upp till dom och gör att de kanske också tycker att denna 'klädstilen' är okej. 


Modet har gått bananas helt! 
Och enligt mig är de inte okej! 
Snart så långt ifrån okej som det går. 

Kalla mig gammalmodig eller så är de bara Sunt förnuft! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Avis? Har man kroppen till de så varför inte.

2013-10-06 @ 02:21:53
Postat av: Anonym

Avis? Har man kroppen till de så varför inte.

Svar: Jag är inte avis, även om jag hade kroppen skulle jag aldrig vilja visa mig så för hela världen! Sen tycker jag de kvittar vilken kropp man har - i mina ögon är detta för mycket.
mabibu.blogg.se

2013-10-06 @ 02:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback