130902

Ny vecka nytt mål.
Denna veckans mål är att äta minst en grönsak till varje måltid (inte frukosten utan lunch & middag)

Stod och stress lagade köttfärssås och pasta ikväll och precis när jag är färdig och ska ta ner en skål råkar jag stöta till ett vinglas. Vinglaset faller rakt ner i bänkskivan och går i tusen bitar över bänkskivan och golvet. Blir förbannad men sopar upp, torkar upp och dammsuger.

Vänder mig om för att fortsätta med de jag precis skulle börja på och då ser jag... Två jävla glasskärvor på spisen bredvid ena kastrullen!! Helsike!

Ännu mer förbannad blev jag - nästintill gråtfärdig!
Var så jäkla hungrig men när jag såg de jävla glasskivorna övergick hungern till ilska.

Så ner i sopen med all mat.

Istället blev de en skål a-fil, 2 mackor & 2 morötter. Stolt över mig själv att jag inte tryckte i mig en pizza.


Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Men neeeeeeeej, vad frustrerande!! :/

2013-09-03 @ 07:42:18
URL: http://lilija.com
Postat av: Sandra

Vilken jäkla otur du hade! Men riktigt starkt av dig att inte köra snabbmat! Fortsätt kämpa Sanne!

2013-09-03 @ 11:20:35
URL: http://ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback