Lill kiddo



Anledningen till att jag inte lägger ut bilder på sonen är för att jag vill hålla honom privat. Detta är min blogg, jag vet inte vem som läser den och därför håller jag honom utanför (bild mässigt)

Jag gör även likadant på Facebook och Instagram. Lägger upp bilder men tar bort dem efter en vecka typ. Så kollar man min Instagram historik finns de få bilder på honom - likaså Facebook. Mer än här men inte så mycket. 

Det känns bra.. att hålla honom utanför. 
Trodde de skulle vara svårt med ikke. 
Finns så många som hivar ut bild efter bild på sina barn och det gör man ju som man själv vill. 

Men inte skulle jag vilja tex Googla mitt namn och få upp massa bebis bilder på mig (vilket våra barn troligtvis komma att få när de blir äldre) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback