Jobbiga drömmar

Inatt drömde jag att jag fick enorma blödningar och trodde vi skulle förlora barnet.
Sen drömde jag att sambon lämnade mig så fick sitta helt själv med barnet och utan bostad.

Dessa drömmar är nog pga att jag pratade med en släkting igår om att de kan ju gå illa. De kände någon som förlorat sitt barn 3 dagar innan BF.

"Förlåt, de vill du inte höra nu när du är så nära" - sa hon sen.

Nä de vill jag inte men det när bra att få höra att sånt händer. Även folk runt en. Man ska absolut inte gå och vara orolig och tänka på de men sen får man inte blunda för de heller.

Och de känns så frustrerande nu när jag vet att bebis är fullt utvecklad och redo för att komma ut men h*n vill inte än.

"Snälla lilla bebis kom ut nu så vi får se dig och inget hemskt händer!"

Men det behöver inte vara att barnet av någon anledning går bort utan de kan även vara förlossningsskador. Både på mig och barnet. Och även de får man nog ha långt bak i tankarna.

Och nä vad tradig jag låter, men lätt attan går i sin blommiga värld och de måste man få göra. Men även ha i tankarna att de kan även storma i den blommiga världen.

Idag är de iaf 3 dagar kvar till BF och vi längtar efter att träffa bebis, vår hela, friska och vackraste bebis i världen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback