Falsterbo

Idag drar 2or och 3orna från consensum till falsterbo kursgård.
Ska bli riktigt kul, 1orna väntar redan där, dom stack igår.
Jag är lite nervös för jag har inte träffat min klass än, var där varken i förrgår eller igår. Men den är nog sig lik, and I like that. Gillar min klass som fan, Tjafsat lite då och då, men ni är bäst.

Så egentligen skulle jag gått MP3B nu men är så fruktansvärt glad att jag går COP2B istället. Bättre klass (obeskrivligt mycket bättre), bättre skola och bättre framtid. Här blir jag någonting, jag hade ingen framtid på media.

Consensum, min skola och under terminerna så gott som mitt andra hem, det är där man spenderar mest tid efter hemmet. Och det gör mig inget, för Consensum känns inte som en skola. Det känns som det är ett ställe där man får möjligheten att träffa sina vänner och samtidigt lära sig något. Det är inte många gånger förra året jag vaknade och tänkte " åh nä, skola idag! " När på vipan de skedde nästan varje dag. Min skola, vår skola är den bästa, det är en skola som vill att eleverna ska ha roligt och lära sig. Tänka på hur eleverna lär sig bäst och hur man gör för att vi ska trivas.

Så jag måste hissa Consensum, för deras förmåga att få eleverna att se skolan som, ett andra hem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback