Hissa Ica

Måste bara säga att jag tycker så bra om mitt jobb.
Låter kanske lite illa men hade heldre jobbat kvar där ett tag än att börjat skolan. Trevliga kunder ( oftast ) och härlig personal. Kan säga att jag gillar 97% av de som jobbar där ( som jag snackat med ).
De flesta är så sociala och glada så man blir själv så fruktansvärt glad. Snackade med en idag som jag inte är så förtjust i men, kunde inte låta bli att ändå bli glad att av snacka med den personen.

Glädje är en underbar känsla.

Som tur är har jag kunnat hålla mig glad idag fastän jag inte mått 100% bra själv. Haft jätte jobbiga smärtor i bröstkorgen och i ryggen. Fick gå ifrån kassan vid några tillfällen för jag hade så ont. Som jag sa till N, hade jag varit hemma, hade jag bölat. Men det går inte när man sitter i kassan inte. Då får man bita i de sura äpplet och försöka le ändå. 

Idag vill jag hissa Ica Kvantum i Eslöv,
hissa affären och de underbara människer som gör min jobb-vardag lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback