Huvudstaden närmar sig

Sitter i bilen på väg mot stockholm. Har precis kört förbi jönköping så vi har ju kommit en bit upp. Väl uppe i stockholm väntar stora syrran. Hon har ju flyttat så ska bli kul att se hennes nya lägenhet. Sedan får vi se vad det blir för kul däruppe. Har beräknat att komma hem på onsdag, får nog skippa första dagen i skolan. Är nog bara upprop ändå så de kan jag offra för att få vara lite med stora syrran.

Nu ska jag vara lite social med pappa men skriver under tiden jag är i stockholm :)

bye so long

Kommentarer
Postat av: Elsa

Kolla in på min blogg och säg vad just du tycker om min blogg :)

2008-08-17 @ 10:32:53
URL: http://enilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback