Jobba 09-19

Då är man vaken, vaknade av att telefonen ringde.
- Kvantum golv stod de
När jag svarar så var de A som ringde, hon frågade om jag kunde jobba idag. Fick be henne att vänta lite, då började jag tänka Vilken dag är de? Har jag några planer idag? Kan jag jobba idag? Hur många timmar är de? Skit samma!!!

- Ja det kan jag.

Hon är den ända på jobbet som verkligen blir glad när man tackar ja, man hör på henne att hon verkligen uppskattar de. oftast säger dom bara - Tack, då skriver jag in de, eller Jätte bra hejdå !  Men A, nu när jag sa att jag kunde
 
A - Åh tack så jätte mycket, det är ju jätte bra.
Jag - Det är lugnt
A - Slipper jag ringa rund, det är jätte snällt tack så mycket.

Kul och jobba men blir ännu roligare när man märker att personer verkligen uppskattar det.

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Uppskattning är ju halva lönen!

Vi ses om nån timme - middagen väntar då!

2008-12-29 @ 16:11:00
URL: http://frisali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback