Självkänsla

Har förstått mer och mer att vi ligger nog inte på samma nivå, så därför ska jag släppa de eventuella drömtankarna jag har och försöka hålla mig till verkligheten. Sedan måste jag börja tycka om mig själv för att kunna låta någon annan göra de, man märker på en person som är självsäker, och det är mer tilltalande än en person som går och tycker synd om sig själv, jag gör iofs inte de men är inte helt nöjd med mig själv.

Självkänslan är låg, så den måste arbetas på. Jag är som jag är, acceptera de, jag måste acceptera de eller göra något åt de!

Kommentarer
Postat av: Linda

sanne.. du är så fin som du är. :) älska



jackan kommer från TopShop och var faktiskt på rea.. typ 550 kronor. :) I TOTALY LOVE IT.

2008-12-15 @ 23:41:53
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback