Värsta grejjen!

Varit och fikat på Lotta´s café idag med mamma, mysigt var där men blev äkligt mätt. Ska vila en liten stund snart, inte sovit jätte bra i natt så ska vila en stund så jag pallar jobba sen. Helena ringde mig igår och frågade om jag kunde jobba 15-21.15 idag. Absolut! Behöver alla tider jag få.

Blir så jävla trött på dessa Spindlar, vad är de med dom? Varför kommer alla nu? Ser minst 2 spindlar om dagen nu, och idag hände de värsta!! Gick in på toaletten för att tvätta händerna eller något. sällan jag kommer ihåg att fälla ner toalettlocket så när jag gick in på toaletten så tyckte jag att jag säg något konstigt.

Rätt!! En spindel i toaletten... I TOALETTEN!!!
Lär spola och tvätta av toaletten fram över nu innan man går på dass.
Äkligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback