förälskad

Då har men köpt ny dator, en Packard Bell,
bärbar dator som jag är förälskad i.
Sitter här i min säng och surfar. Skönt som fan.

min dator

Snackar lite med syrran på msn,
vi har kommit överrens om att killar är skumma.
Hur svårt kan de vara att skicka ett sms
eller bara skriva på msn. Vi retar oss både två.
Just nu känns de som att för mig del
glider de bara längre och längre bort. Blir mer kallt.
Den värmen som var där innan, är inte så het längre.

Vi får se hur de blir, man får väl hoppas på de bästa.
Men har inga förväntningar alls,
Blev ratad i min dröm i natt, han gillade t.o.m
en annan tjej som jag vet, att han inte vill ha.

Haft lite konstiga drömmar nu de senaste dagarna,
drömde om Christian igår, varför?
Drömde om fest, jobbet och massor av annat
Skummt.

Nu ska jag sluta skriva,
Lär skriva mer sen, älskar min nya dator : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback