I want an Aiden

Nu går jag vidare,
varför vänta på något som inte ger en något?

Sett sex and the city ikväll
I love it, Carrie och Aiden.
Mr. Big, jag vill ha en Mr. Big, fast en snällare variation.

Jag känner igen mig så mycket i sex and the city ibland. Jag hade min Mr.Big och hade en Aiden, och jag losade båda två. Men efter att ha sett sex and the city filmen, få stämmer de inte med mitt liv längre. Fast det är nog bra!?

Hoppas att N blir bättre tills helgen, vill dra med henne ut på en drink. Tänkte bjuda hem lite vänner här, men känns som de kan bli lite misslyckat, har några jag vill bjuda hit, men vet inte riktigt hur de skulle bli. Vi får se, sticker ju till Polen på lördag så skulle varit kul att träffas och party lite innan man sticker



Hissa: Magnus Uggla - Ska vi gå hem till dig eller hem till mig
Dissa: Kunder som tjaffsar bara för dom ska de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback