sålt mjölken och tappat pengarna

På lördag bär det av, började packa idag. Ska bli så fruktansvärt kul, vi 5 tjejer i Polen, en vecka. Ser fram mot de som fasen.

Insett hur lika jag och N är, trivs så fruktansvärt mycket mer med dig runt. Jobbet blir så mycket roligare, som idag. Snackat lite med C idag också, kanon! Gillar mitt jobb, oftast. När jag inte gör de, så är de sällan p.g.a personalen utan kunderna.

Imorgon blir det jobb så klart, slutar 16 sedan är de att ge sig iväg till Furulund och träffa lite vänner. Grillning såklart, hoppas på vackert väder. Ska bli jätte trevligt att träffas så, de senaste gångerna man setts har de blivigt en lätt fika. Men nu blir de lite mera. Bestämmde idag att jag ska träffa N och D på fredag, funderade på att bjuda några till men är osäker, lär nog inte bli av men kommer ha kul ändå.

Nu ska jag och J börja leva livet, leva livet så som vi vill att de ska levas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback