411

Idag är det jobbet som gäller.
10.30 - 18.15 , tog Albanas tid idag.
Så idag blir det också litta pengar, behöver det verkligen.
Ska ta så mycket tider som det går så man kanske kan hitta på något kul,
antingen i sommar eller till hösten. Åka, bara åka någon stanns.
Just nu får jag nöja mig med Ullared, på onsdag.

Annars då, ?
Skrev i min blogg häromdagen att jag skulle seriöst ta och städa,
Ja, kan ju säga att det höll jag inte, ser lika jäkligt ut här som då.
Men får kanske ta de imorgon, eller på tisdag.
Mamma har lovat  att hon ska hjälpa mig för när jag gör de själv,
så flyttar jag bara runt sakerna, det slängs inget.

Borde dra mig till pappa en dag också, inte varit där på ett tag.
Kanske sticker dit imorgon, eller något i den stilen.
Känns dumt att säga de, men prioriterar jobbet just nu väldigt mycket.
Vilken jag kanske inte borde göra, man vet ju aldrig vad som händer
de som är runt en, dom finns ju inte för evigt.
Fast så kan man ju inte heller tänka.

Well, 1 timme kvar tills jag ska jobba. Tänkte iofs sticka dit tidigare,
ska kolla upp lite och snacka lite med några där.

Have a nice day :) 
mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback