fjärilar eller bara ont?

denna dagen har varit full av känslor,
Kärlek, sorg, glädje,förväntan och saknad.

Jag snackade med ett ex, om man kan kalla de så, idag.
Blev jätte glad för nu snackar man mer på ett normalt sätt.
Satt och log genom hela samtalet, men det uppkom även viss tvivel.
Efter att läst min dagbok så många ggr från den tiden vet jag
hur fel de kan bli om man någonsin skulle falla tillbaka.
Men undrar om de skulle kunna hända, hade de varit samma då?
Men lägger inte någon energi på att ens se en framtid där nu.

För jag är så jävla glad, måste prata med johanna. Men ack nä.
Där kommer saknaden in, hon är på semester. Just nu i France.
Saknar henne så fruktansvärt mycket. :' /  Den ända nära vänner jag har.
Och hon är på semester, just nu när jag måste prata som mest.

Jag har ont i magen, men vet inte av vilken känsla de är.
Kärlek, sorg eller saknad.

mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback