hard work

ska jobba nu måndag, tisdag, torsdag och fredag.
Imorgon ska jag hjälpa mamma att städa fridas rum,
På torsdag ska jag och mamma göra någon efter jobbet.
På fredag ska vi fira stefan och på lördag är de Filips konfermation.
Så man har ju lite att göra i veckan.

Iaf, ska stänga idag. Hoppas det är någon trevlig, vilket det nog är.
Finns inte många otrevliga på kvantum, men de finns däremot vissa
som är mer trevliga än andra.

Ska cykla ner och de blåser som fan, värsta löken när jag är framme :P
 Johanna har nu varit borta en dag, shit.. fan, mer än två veckor tills hono kommer hem.
Ser fram mot vår chokladfondue kväll som vi ska ha när hon kommer hem.
Då ska vi ta igen den tiden som är förlorad :D

Igår tändes det ett ljus, får se om de fortsätter brinna eftersommaren också.

bulldogbullterrierchihuahua

jag och mamma vill ha hund. Hon är sugen på antingen franskbulldog eller chihuahua.
Hon vill inte ha en stor hund och den måste vara korthårig.
Jag älskar bullterrier, franskbulldog och chihuahua.
Älskar bullterriernas utseende. :) Får se hur de blir

mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback