misslyckades

Hade uppskrivning i malmö idag,
var pepp som fan, men tyvärr.
Frågorna var svåra eller så var jag oförberedd.
Fick 47rätt, man behövde 52 för att bli godkänd.
Besviken som fan gick jag därifrån med tårarna påtryckande.
Men höll tillbaka de, fick ju inte fler poäng för att böla.

Jag och mamma stack vidare till burlövcenter,
Där jag shoppade loss lite.
Behövde köpa  inför helgen och till övrigt.
Handlade en tröja på Lindex och en Kofta.
På H&M hittade jag en sjal som jag blev förälskad i.
Vidare till glitter hittade jag ett Diadem för en liten peng.

Så nu jävlar är delar av garderoben fylld.
Och vet nästan helt vad för kläder de blir till senare iveckan.

Väl hemma gick jag in på nätet och letade efter en ny tid.
Den första i Lund var inteförän 28augusti, Fan heller, tänkte jag.
Så jag och mamma bestämde att vi tar en annan.
Vilket blir en överaskning, får se om jag klarar de nästa gång.

Lägger in lite bilder på mina köp sen : )
Äntligen blir de av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback