pear&lime

Livet har många frågetecken.
I mitt huvud är där nog en miljon sådanna.
Kan man glömma de felen man gjort, se förbi den paniken som var
eller ska man vänta på bättre tider?

Men ska försöka strunta i det , för jag mår bra.
Älskar min familj, har en bra klass och är frisk.
Tack och lov för det.

Dagens händelser:
Städat lite med mamma idag, Stefan sågade sig i tummen så det blev akuten.
Jag följde inte med men var med när han precis hade sågat sig.
Blev ändan in till benet och han hade råkat såga av en sena.
Så det blev operation i Lund denna eftermiddag. Illa, japp!

Nu sitter jag här och lyssnar på Håkan Hellström, minnen.
Minnen säger jag bara, det och sommarkänslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback