rose red

14.30 - 21.15
det första jag gjorde när jag kom till jobbet var att kolla vem jag skulle stänga med.
och vem jag skulle jobba med idag, blev kanske inte alltför glad.
Någon var trevlig, någon har jag lite svårare för.
Men när jag gick ner till kassorna så var där ändå någon som var okej.
Emma skulle jobba idag, vilket jag inte trodde. :)
Snackade inte så mycket men bestämde att vi skulle se
om man kunde träffats några från jobbet, utanför jobbet,
och utan de jävla blåa skjortorna.

Idag har jag även varit extremt fundersam. Vet verkligen inte vad jag vill.
Fick en riktigt ögonkontakt idag med en person, hur ska man ta de?
Sen kom där en som handlade av mig som jag snackat med innan,
så jävla trevlig så de är sjukt, men snackade inte med honom idag.

Får låta sommaren avgöra hur allt kommer att bli,

ros

mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback