sakta ner

jag är osäker på vad jag känner eller för vem jag känner.
Ska nog ta de lite lugnt nu så man inte gör några förhastade beslut.
Känns som jag skulle kunna göra de, men ack nej. Får inte!

Jobbade idag, 11.30 till 19.30
Det var inte så farligt idag, var typ inga kunder. Satt ikassa 6 från början
alla gick förbi mig så satt där nog 15min utan några kunder.
Men sen blev de lite mer. Vi hade öppet till 21 idag,
men folk trodde nog vi bara hade öppet till 19 för det var knappt
några där då, jag jobbade kvällen med Emilia, Veronica och Erik.
Tror han hette Erik, aldrig sett honom förr. Verkar dö trevlig :)
Men de är dom flesta, jobb tiden blir roligare när Emilia också jobbar.
Fick reda på lite skvaller idag, jobb skvaller. Så jäkla kul.

Hoppas på en personalfest snart, så får man kanske lära känna dem
på ett annat sätt.. Hade varit kul, eller ?! : )
Nu ska jag försöka plugga lite, sen sova.
Ska jobba 12.00 till 19.30 imorgon. ungefär samma pass.
Lika bra betalt, 100% mer 

None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback