Xerox

Idag har jag och pappa varit ute på gallaj.
Han ringde mig när jag och mamma höll på att göra vid lite,
han frågade om jag ville hänga med till Center Syd.
Absolut! sa jag. Så han kom inom och hämtade mig.
Fick övningsköra, förhoppningsvis slipper jag de om 1-2 månader.
Iaf han sa att Datalätt hade någon utförsäljning i Kävlinge.

Så vi var inte sena med att sticka dit, väl där var det redan kö.
Men efter 5min öppnade dem och det var snabbt fullt i lokalen.
Första vi såg var två datorskärmar, den ena tog en kille direkt.
Jag tänkte på att ta den andra men vi gick en runda.
Sen bestämmde jag mig för att kolla igen, om den fanns kvar.
Och det gjorde den, happy.
Så jag och pappa stog och kollade på den ett tag, sedan tog vi den.

Märket Xerox, 17tum för 599:-
Jag är så jävla nöjd, den är så fin och klar i färgerna.

min dator   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback