Sanningens ögonblick

Höll på att köra in i en lyckstolpe och köra över en katt, med cykeln.
Men som tur hann jag stanna innan, båda gångerna.

Haft lite Katastrofövningar i skolan idag,
Klas målade på lite blod på eleverna och så fick en tredjedel av klassen spela skadade,
och en tredjedel fick hjälpa dem. och den andra delen bara titta.
Det var kul och lärorikt.
Jag, Amanda och Malak intervjuade en lärare idag, som är massör.
Trevlig, han fick 8 av 10 av mig och Amanda.  Får se om han blir lärare,
om han blir det kommer jag ändå inte ha honom. Har inte valt massage.

Har haft skit kul med Amanda i skolan idag, vi har verkligen samma humor.
Skrattar åt samma saker, det ända som skiljer är att amanda skrattar mer :)

Helena ringde mig i skolan och frågade om jag kunde jobba idag,
och det kunde jag. Från 16-19 så det var inte så länge men ändå.
Så stack till jobbet efter skolan, var trött som ett as men what to do?
Fick min lön för förra månaden idag, helt cp. Innan skatt fick jag över 4000kr,
och det är på en halv månad. Såg också att lönen hade fått från 90,11 till 94,90kr/tim.
Ser fram emot sommarjobbet där, känns som de kommer bli kul som fan.

Nä nu måste jag plugga, har redovisning imorgon, Småkollar på sanningens ögonblick
och käkar ananas. Kan det bli bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback