vi har bara ett liv

Idag ska vi ha hjärt och lung räddning i skolan,
Kommer en man som heter Klas som ska gå igenom det med oss.
Jag tror att det kommer bli kul, eller lärorikt.

Igår gjorde jag och Cazandra ett avtal, vi skulle se vem som
kunde gå ner mest till sommarlovet. Fast, vi får inte bli fanatiska.
Jag har typ15kg och gå ner, hon vet jag inte.
Troligtvis kommer Frida och Amanda också hänga med på det.
Nu jävlar ska vi peppa varandra. : )

Igår cyklade jag till och från stationen, jag och Cazandra gick från skolan till stan.
Vi kände oss jävligt duktiga, ska cykla idag också till stationen, sen gå hem
från jobbet ikväll. Måste börja röra på mig mer.

Efter skolan ska jag jobba, Helena ringde mig i skolan igår och frågade
om jag kunde jobba 17-21.15, och klart att jag kunde.
Gillar jobbet och det är aldrig fel med pengar.



ska se Adam Tensta på Siesta! : ) Så klart gillar man honom.

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback