Hissar Carolina Gynning

Suttit och läst igenom lite olika "kändis" bloggar i eftermiddags, Carolina Gynnings, Natacha Peyre och Linda Rosing. Måste säga att ingen av dem är speciellt bra, men jag gillar Carolinas bäst.

Läser Rosings bok just nu, kände att jag var tvungen. Efter att ha läst halva så har jag redan ändrat min syn, till de sämre. Hon skryter om så mycket och den är inte professionellt skrivet, känns som någon amatör skrivit den och den trycktes direkt. Carolina Gynnings var så mycket bättre, tyckte mycket bättre om henne efter jag läst den bocken än innan.

Carolina Gynning, vet inte varför men hon går rakt in i hjärtat. Iaf för min del, gillar henne som fan och hoppas verkligen att hon förblir så som hon är, för hon är kanon.



Hoppas vi får se mer av dig på tv,
för du gör programmen några snäpp bättre.
Gärna med Berg, Dream team

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback