Tappar något, men hittar något annat

Från gårdagen tills idag har 10 läsare försvunnit från min blogg.
How come?
Kanske en tråkig dag i min blogg, men för att veta det måste man ju varit inne och kollat, men de har dom inte. Aja, hoppas ni kommer tillbaka, jag blir så glad när jag ser att min blogg får fler läsare.




Köpte en ny kofta igår ( ser lite av den på bilden ovan) och jag fullkomligt Älskar den. Kostade 699kr, men..Det var rea, halva halva priset. 174kr fick jag den för, hur bra är inte det?
Fick även tag på ett diadem, underkläder, en grytlapp, tröja och en ny DVD.
Äntligen har jag en ny DVD spelare, ska se massor av film i höst,
mysandes i min nya kofta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag kan hålla med om att det är fint, men man känner sig inte alltid så fin :P

Tack så mycket :)

2009-08-27 @ 18:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback